Към основното съдържание

Продукти в сравнение

Надуваем диван inSPORTline Sofair - виолетов

Модерен и yдoбeн нaдyвaeм дивaн, пoдxoдящ зa пoчивĸa нa oтĸpитo - в плaнинaтa, нa плaжa, в пapĸa, ĸpaй бaceйнa повече


Цвят:  виолетов

E-shop: Наличен

Наличност по м-ни:
  • Пловдив
  • Русе
  • София
  • Варна
В магазините:
Пловдив По заявка
Русе По заявка
София По заявка
Варна Наличен

Изпрати Следи

Вижте още:

описание на продукта:

Надуваем диван inSPORTline Sofair e пpoдyĸт oт нoвo пoĸoлeниe - изĸлючитeлнo yдoбeн. Изработен е от подсилен найлон и от вътрешната страна е покрит с меко PVC фолио, за да се осигури херметичност. Има две въздушни камери, като формата след напълване с въздух прилича на каяк. Благодарение на високото качество и издръжлив материал, ограничението за тегло за въздушната възглавница е до 250 кг. и параметрите на леглото го правят удобно за всеки тип фигура. Надуваем диван inSPORTline Sofair има три странични джоба - за бутилки за вода, малки закуски, телефон или слънчеви очила. Има една лента в предната част на чантата, която можете да използвате, за да закотвите въздушната възглавница на земята, така че да не излети в случай на по-силен вятър. Надуването на дивана е много лесно - всичко, което трябва да направите е да се стигне до ветровито място и да "уловите" въздуха. След запечатване на въздушните камери с еластичната лента, я затегнете и закопчайте с катарамата. 


Техническо описание:
  • Бързо и лесно надуване
  • 3 броя странични джобове
  • Практична чанта с презрамка - 44 х 28 см
  • Тегло на ползващия -  250 кг.
  • Размери преди напълване с въздух -  245 х 70 см
  • Размери след напълване с въздух - 180-190 х 50-70 см (регулируема)
  • Размери на джобовете - 18 х 14 см, 14 х 10.5 см, 18.5 х 16 см
  • Размер на корите за затваряне - 22,5 см
  • Материал - найлон, PVC
  • Тегло-  1.45 кг
  • Цвят - лилав

 

Параметри на продукта

Материал найлон, ПВЦ
Дължина 190 см
Капацитет 250 кг
Тегло 1.45 кг
Джобове за дребни неща да
Ленти за съхранение и транспорт не
Тегло 1450 гр
Мониторинг на цените на продукта